Matglädje

Trevligt att umgås runt matlagning.

Fylld fläskfilé.

Publicerad 2013-07-27 17:00:36 i Allmänt

Att fylla en fläskfilé med mozzarella och soltorkade tomater och sen linda in den i bacon och grilla blev hur gott som helst. Den blev dessutom väldigt saftig. Sen till de vill jag prova ICAs färdiga potatisgratäng som jag hört att den skulle vara god. Tidigare har jag smakat färdig gratäng och inte blivit allt för imponerad. Och jag tycker att de är godare med hemgjord. Men nu gav jag den här en chans och den blev helt okej. Jag toppade den med lite Västerbotten. Ganska skönt med snabblagat så här på semestern. Och jag kommer nog gärna köpa den här fler gånger. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Bengtsson

Matlagning och bakning för mig blir ibland lite terapi. Att läsa recept både i kokböcker och på nätet och sen laga nått gott genom att blanda från nya o gamla recept och även knycka ideér från andra ger mig inspiration. Mat från alla delar i världen prov lagas i mitt kök allt från svenskt vilt, italienskt, libanesiskt, spanskt, amerikanskt, japanskt och mycket mer.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela